Obserwatorzy

Warto pomagać....

wtorek, 6 sierpnia 2013

Bransoletka m - balance

Bransoletka holograficzna - jonizowana m- balance zawsze dość sceptycznie podchodzę do tego typu gadżetów i trudno mi uwierzyć w ich cudowne działanie.
Mimo to po kolej czym jest ta bransoletka?
Poszperałam na jej temat w internecie i wyczytałam, że bransoletka jest wyposażona w dwuosiowy zorientowany dysk holograficzny, który naładowany jest 1000 jonów ujemnych. Jony ujemny wypływają pozytywnie na wydajność psychofizyczną organizmu. Poprawiają funkcjonowanie układu krwionośnego, rozszerzają naczynia krwionośne, regulują ciśnienie krwi, zwiększają jej zasadowość. Ponadto stabilizują procesy oddychania, zmniejszają tętno, wzmacniają kości, pracę serca oraz przyśpieszają regenerację sił.
Wspomaga wytrzymałość oraz równowagę i elastyczność ciała.
Każde urządzenie elektryczne w szczególności migający monitor komputera, telewizja czy telefon komórkowy wytwarzają duże ilości jonów dodatkach, które źle wpływają na nasz organizm i mogą być przyczyną chociażby bólu głowy, braku koncentracji, słabego samopoczucia, zaburzenia snu.
Bransoletka ma chronić przed działaniem dodaniach jonów, jest polecana w każdym wieku i stylu życia.
Brzmi nieźle ale czy faktycznie działa?
W sieci znalazłam kilka forum na ten temat, a na you tube można obejrzeć filmiki testy dotyczące jej działania. Opinie są bardzo podzielone, od określenia bubel, chłam, chwyt marketingowy  po rewelacyjny gadżet poprawiający samopoczucie i wyniki w sporcie.
Z czystej kobiecej ciekawości będąc wczoraj w  Go Sport i widząc przecenę z 49,99 na 9,99 stwierdziłam, że czemu nie można spróbować...

A Wy znacie tą bransoletkę? Macie jakąś opinię na jej temat?



7 komentarzy:

  1. Ciekawe, za taką cenę też chętnie bym się skusiła i przekonała na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowałaś mnie tą opaską :) jestem ciekawa działania

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o niej kiedyś. Miałam kupić, ale w końcu nie kupiłam. Ciekawa jestem czy naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No za dyszkę to chętnie bym wypróbowała, jak ją troche potestujesz to bedzie recenzja?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam taką w hiszpanii, ja coś czułam w żyłach,jaby ucisk po jej nałożeniu... więc nie dało się w niej chodzić... natomiast dodstałą ją moja kumpela i rzeczywiście na nią działała- mniej bólu głowy, lepiej się czuła:))

    OdpowiedzUsuń